To pierwsze tak szerokie opracowanie opublikowane na polskim rynku. Raport, który jest podsumowaniem webinarium w ramach projektu Nowa koncepcja SEO to obszerne i uniwersalne źródło wiedzy, nie tylko dla fachowców.
9 grudnia 2015 roku odbyło się pierwsze webinarium w ramach projektu Nowa koncepcja SEO, którego tematem przewodnim był audyt strony internetowej „na żywo”. Analiza dotyczy portalu o tematyce weselnej www.lokale-wesele.pl. Sprawdzono m.in. treści znajdujące się na stronie, a także jej optymalizację i widoczność w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Zapis webinarium dostępny jest pod tym linkiem.
Wynikiem audytu jest publikacja obszernego, ponad 60-stronnicowego raportu. To pierwsze, tak szerokie opracowanie udostępnione na polskim rynku. Jest on darmowy
i można go pobrać z dedykowanej podstrony.
– Zdajemy sobie sprawę z obszerności tego opracowania – dokładnie opisaliśmy poszczególne elementy ze szczegółowym wyjaśnieniem proponowanych przez nasz rozwiązań – mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel WhitePress i jeden z pomysłodawców projektu Nowa Koncepcja SEO.
W podsumowaniu znajdują się nie tylko konkretne wytyczne dla poddanej audytowi stronie, jest to również źródło wiedzy na temat elementów, które powinny znaleźć się w każdym audycie SEO.
– Mamy świadomość, że w zależności od specjalisty SEO przeprowadzającego audyt, rozwiązania zastosowane dla danej strony mogą być bardzo różne. Są jednak pewne uniwersalne wytyczne dotyczące optymalizacji witryny, które powinny się znajdować się w takim dokumencie – mówi Tomasz Stopka, Product Manager w WhitePress i autor raportu.
Źródło: Whitepress.pl